2010. augusztus 3., kedd

Karnyújtásnyira Tőled... - 33. fejezet

Sziasztok!

Meghoztam a 33. fejezetet is! A szavazás lezárult, és most végre Ti magatok is megbizonyosodhattok róla, hogy Natalie megálljt tudott-e parancsolni Ryannek, vagy talán magának? Nos, nem is szaporítom tovább a szót, jó olvasást a fejezethez! A kommenteket pedig most is várom :)

Puszi, Angel


33. fejezet - Pofonok

- Jó estét, bizonyára Univision képviselői – szólított meg minket franciás akcentussal egy középkorú férfi.

- Igen, Önök pedig nyilván a tárgyalópartnereink – állt fel Ryan, s miközben én azon agyaltam – szarkasztikus énem elővéve –, hogy micsoda éles elme kellett hozzá, hogy erre rájöjjön, egészen elkalandoztam. – Ő pedig itt Natalie Johnson, a másik cég képviselője – mutatott be.

A tárgyalásunk ugyan döcögősen, de mégiscsak beindult. Mint később kiderült, az ügyfeleink tényleg franciák voltak, és ezt a nyelvtudást egy percig sem féltek megcsillogtatni. A pincér felvette a rendelésünket, majd miután ismét magunkra maradtunk, a másodperc törtrésze alatt kaptam sokadjára is frászt.

Ugyanis nem volt elég, hogy Ryan lába ismét feltűnően közel volt az enyémhez, úgy tűnt, a kedves tárgyalópartnereink is igencsak kaphatóak lettek volna egy kis privát bulira. Erre akkor figyeltem fel, amikor a szokásos körök lefutása után – legalábbis én úgy sejtettem azok voltak – feltűnően sokszor említettek egy felkapott szórakozóhelyet.

Muszáj volt valamilyen menekülőt találnom, de az órámra pillantva ellepett a nyugalom. Ha csak egy kicsit is hasonló kaliberűek a franciák, mint mi, amerikaiak, akkor hamarosan nekik is készülődniük kellett az egész estés bulira. Az újabb elméletgyártásomat csak Ryan egyre feljebb tülekedő lába zavarta meg.

Ijedten ugrottam meg, ahogy megéreztem lábát, amely ezúttal eltökélten haladt felfelé. Látszólag másnak fel sem tűnt a kis mutatványom, mégis roppant kellemetlen volt a helyzet, amit tetézett a velem szemben ülő Ryan önelégült vigyora. Mikor pedig már azt hittem, ennél rosszabb nem lehet, ő még rátett egy lapáttal…

- Nos Natalie, nem érzed talán jól magad? – tette fel a jól álcázott kérdését egy önelégült vigyor kíséretében.

- Oh, dehogynem – füllentettem, majd oldalra pillantottam, de az ügyfeleink inkább a papírok aláírásával voltak elfoglalva, nem a mi kis közjátékunkkal.

A tollak sercegése a papíron mintha egyfajta láncreakciót indított volna el. Egy roppant aljas terv fogalmazódott meg bennem, amellyel Ryant is megleckéztethettem, de az üzletet egy percig sem veszélyeztettem vele. Miután mindhárman összecsukták az aktákat, azonnal felém nyújtották, én pedig nem voltam rest belekezdeni a tervem megvalósításába.

- Köszönjük az együttműködést, remélem, a munkánk gyümölcsöző lesz – tettem meg az első lépést, amivel indulásra ösztökéltem őket, és vették is a lapot.

- Mi is bízunk benne, öröm volt megismerni Önt, Natalie – mosolyodott el egyikük, majd a kezem felé nyúlt.

Naná, hogy hirtelen Ryan is észbe kapott, de már nem volt menekvés. Olyan gyorsan, ahogyan csak tudtam, összezártam a lábaim, ezzel csapdába ejtve őt. Az arcáról azonnal leolvastam a döbbenetet, és az a „cuki” kis vigyora is egyből leolvadt az önelégült fejéről. Hiába próbálkozott volna, tudta, hogy semmi esélye.

- Nos, Ryan – kezdtem bele mézes-mázos hangon. – Te sem érzed talán jól magad? – vágtam vissza a saját fegyverével egy ördögien angyali mosoly kíséretében.

- Az igazat megvallva kicsit fáj a lábam – sandított az asztalnál álldogálókra. – Ugye nem gond uraim, ha nem állok fel?

- Maradjon csak, örültem a találkozásnak – nyújtotta a kezét Mr. Valencoso. – Ha esetleg meggondolták magukat az esti buli miatt, tudják a számom – kacsintott rám, majd magunkra hagytak.

Elégedett mosoly futott végig az arcomon. Nem csak azért, mert sikeres üzletet kötöttünk, hanem mert Ryant is sikerült megleckéztetnem, valamint valószínűleg a másik fél egy faragatlan tuskónak titulálta, amiért még felállni sem volt képes az asztaltól. Szerencsére rólam teljes mértékben elterelődött a figyelem, így egyedüli haszonélvezője voltam a helyzetnek.

- Elégedett vagy? – dörrent rám Ryan, amint engedtem a szorításon. – Gondolom, végig ez volt a célod!

- Persze, eleve úgy utaztam ide – nevettem el magam. – Bolond voltam, amikor azt hittem, hogy változtál Ryan, te ugyanaz az ember maradtál!

Igyekeztem minél gyorsabban elhagyni az éttermet, hiszen a számlát így is-úgyis Ryan rendezte volna. Odakinn még mindig sűrű szmog borította az utcákat, de már lényegesen nyugodtabb volt a város. Leintettem egy taxit, majd türelmesen vártam, hogy Ryan is megjelenjen.

Eltelt legalább harminc perc, de semmi sem történt, így megelégelve a várakozást, bediktáltam a címet a sofőrnek. Hirtelen kedvet kaptam egy kis városnézéshez, de amint kiszálltam a szálloda előtt, eleredt az eső. Mivel sok választásom nem maradt, így fogtam magam és felmentem a szobámba, hogy legalább beszéljek pár szót az otthoniakkal.

Első dolgom volt, hogy megszabaduljak az esti ruhámtól, majd beálltam a zuhany alá, hogy felfrissüljek egy kissé. Az estét már előre elterveztem, úgy gondoltam, megnézek egy vígjátékot – vagy éppen amit adnak a tv-ben –, a szobámban vacsorázok, majd lefekszem aludni.

A szobaszerviznek leadtam a rendelésemet, másodpercekkel később pedig már a laptopommal az ölemben üldögéltem, és bőszen falatoztam a milánói makarónimat. Elhatároztam, hogy másnap akkor is bejárom New Yorkot, ha törik, ha szakad, és ezúttal nem akadályozhat meg benne holmi kis zápor.

A film ugyan még a felénél sem járt, de én máris úgy éreztem, hogy elalszom. Nem tudnám egész pontosan megmondani, hogy mikor nyomott el az álom, de annyira még tisztán emlékeztem, hogy valami izomagyú pasi akart elcsábítani egy szőke cicababát, aki nem adta meg magát egykönnyen.

Az első dolog, ami visszarántott a való világba, hogy valaki az ajtózárral babrált. Ez még nem is ijesztett volna meg annyira, ha hamarosan nem nyílt volna ki az ajtó is. A sötétben semmit sem tudtam kivenni, csak azt, hogy valaki az ajtóban áll és bár körvonalait megvilágította a folyosóról beszűrődő halvány fény, mégsem jöttem rá elsőre, hogy ki az.

- Ki az? – ültem fel az ágyban, de még mielőtt a lámpa kapcsolója felé nyúltam volna, az illető máris rajtam volt.

- Csak én vagyok az, Ryan – kiabálta a fülembe.

Az első gondolatom az volt, hogy lelököm magamról és rohanok a portára, hogy távolítsák el a szobámból, de tekintve az erőfölényét, erre képtelen lettem. A második ötletem sem volt éppen kivitelezhető, mivel a kezeimet lefogta, de lehelete, mely mindannyiszor megcsapta az arcomat, tudatta velem, hogy részeg.

- Mi a fenének ordítasz velem, nem vagyok süket?! – emeltem fel én is a hangomat, majd megragadva a pillanatot, hogy kevésbé éber, lekevertem neki egy pofont.

Mindketten döbbenten néztük a másikat, bár állítom, más és más érzések kavarogtak bennünk. Én hatalmas felszabadultságot éreztem, tekintve, hogy rájöttem, soha többé nincs rám hatással. Ryan viszont… neki egészen másról árulkodott a tekintete, inkább volt dühös és sértett.

- Most pedig takarodj a szobámból – váltottam halkabbra, de minden egyes szónak éles, fenyegető nyomatékot adtam.

Egy percig azt hittem, tényleg nem úszom meg, bevallom, attól is rettenetesen féltem, hogy újra megüt, de végül nem tette. Kezével végigsimította az arcomat, de éreztem, ahogy felemelkedett rólam. Mikor legközelebb kinyitottam a szemem, ismét egyedül voltam a szobában.

Gondolkodás nélkül nyúltam a telefonom után, hogy tárcsázzam az egyetlen számot, hogy halljam az egyetlen hangot, amelyre vágytam ezen a késői órán. Fogalmam sincs, honnan gondoltam, hogy ilyenkor elérem majd őt, de egyszerűen muszáj volt kockáztatnom.

- Natalie, baj van? – hallottam meg aggódó hangját a vonal másik végén.

- Hiányzol, ez akkora baj? – tettem fel tétován a kérdést. Nem akartam neki elmondani, hogy mi történt, egyszerűen csak a hangja, a közelsége hiányzott. – Ugye énekelsz nekem, ha megkérlek rá?

- Nem tudsz aludni?

- Nem igazán – lódítottam. – Akkor énekelsz nekem valamit?

- Persze – nevetett fel. – De Natalie…

- Igen, én is szeretlek Jay.

Igyekeztem csak a hangjára koncentrálni, a lágy dallamok pedig szinte azonnal megtették a kívánt hatást. Reggel a reluxa alatt bekúszó első napsugarak ébresztettek, amiért hálás voltam. A mobilom a fejem mellett volt, pontosan úgy, ahogy elaludtam, de a vonal már órák óta szétkapcsolt.

Visszanéztem a pontos időt, és döbbenten láttam, hogy Jay majd’ egy órán át beszélt hozzám. Az első szám, amit tárcsáztam, az a reptér volt, hogy megkérjem őket, még a délután folyamán találjanak nekem egy gépet, amivel hazautazhattam Los Angelesbe, hátrahagyva ezt a rémálmot.

Végül is a lényeg megtörtént, az üzlet megköttetett, több ügyféllel pedig tudomásom szerint nem kellett tárgyalni. Viszont még ha így is lett volna, akkor se tudtam volna egy légtérben maradni Ryannel. Felhúztam a köntösöm, majd a fürdő felé indultam, de a szemem megakadt egy borítékon, amely az ajtó alatt volt becsúsztatva.

„Sajnálom!” Mindössze ennyi állt a fehér papíron, én pedig nagyon is tudtam, hogy ki csúsztatta be. Én is sajnáltam. Az életem minden egyes elvesztegetett percét, amit rááldoztam, s a közös jövőnkre. Sajnáltam az együtt töltött időt, a veszekedéseket, a pofonokat, melyeket mellette kaptam…

10 megjegyzés:

  1. Szija Drága!

    Régen jártam erre, elnézésedet kérem...
    Most azonban újra itt vagyok:)
    És akkor a fejezetről:P
    Szuper lett:P Ez a Ryan mekkora egy ..., de Natalie kis visszavágója ötletes volt:P

    És felhívta Jacksont, aki énekelt neki, anyám:P Én is elhallgatnám:P

    És Ryan nincs rá hatással, juhéé:PP Hülye barom ezt megkaptad:P

    Nah azt hiszem hirtelen ennyi:P

    Cuppantalak Drága!

    u.i: Várom mit szól Natalie a kis meglepihez:P

    VálaszTörlés
  2. Szia, Angel! :)

    Ó, most meg kell mondanom, kicsikét csalódott vagyok. :P Tudod, hogy én imádom a vitákat, meg a veszekedéseket, és a balhékat köztük, és reméltem, hogy Natalie egy picikét legalább okot ad erre, de nem tette. Így teljesen tökéletesen cselekedett, de nekem azért hiányzott vmi ilyesmi : P

    Nos, ennek ellenére... Az a kis asztalos affér... xD jaaaj :D oltári volt, nagyon tetszet!! :)
    És az, hogy énekelt neki *_* Imádtam! :) DE azért kíváncsi lettem volna, hogy mit, remélem, elárulod! :P

    Nos, lelövöm magamat, várom a kövit, de nagyon-nagyon! :P abban már biztos taliznak! :P (L)

    Puszillak! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Angel!

    Huhh Natalinak jó kis terve volt(=

    hehh és sikerült...Ryan megszívta xD

    Nincs rá hatással...jeeaahh:DDD

    És olyan aranyóós Jay énekelt ekii =))))))

    Hááhh...mekkora pofont kaphatott?!

    a részeg disznó..mit képzel magáról?!

    És megy hazaaaa..és otthon meg ott a meglepetééés nekiiii:D

    nagyoon jó lett a fejiii

    siess a kövivel


    puszillak


    Wyyy(=

    VálaszTörlés
  4. Szia

    Nagyon jó fejit sikerült összehoznod.
    Bevallom megilyedtem, mikor az az idióta rámászott. Nem hittem, hogy csak úgy otthagya, de az éneklés az ország másik végéből az nagyon tetszett. :D

    Várom a kövit.
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Hahó! :)
    Akárhányszor hazajövök valami hosszabb nyaralós pihiről, mindig ez az első, maximum második történet, amit elolvasok. Oké, benne van az is, hogy rövid, mert a hosszú fejezetekre rá kell készülnöm, mint pl. a LA-nál :D, de ez amilyen rövid, annyi dolgot tudsz beleírni.. :)
    Valahogy arra számítottam, hogy történik valami NYC-ben, aminek Jay nem örülne ha megtudná, és mikor Nat meglátja a meglepetést, bűntudata lenne, stb stb stb... (belegondolva, nálad mindig egy egész venezuelai szappanoperát kerítek 'mi lett volna ha..' folytatásokból, de csak nálad, és csak itt.. :D valami nem stimmel.. :D de ha megakadnál az írásban, rám számíthatsz a képtelenebbnél képtelenebb ötletekkel.. :D)
    Szóval még történhet akármi, Nat még nincs otthon, és Ryan Pál fordulásában sem bízom... Elvégre nem csak részegen kezdett ki vele, az étteremben még józan volt.. Szóval még azt is mondanám, hogy csel, de nem hiszem, hogy az lenne.. :D Mindenesetre megfordult a fejemben.. (bár mi nem?!)
    Az éneklős rész aranyos volt, bár megkockáztatom, hogy ez volt az első hívás azóta, mióta Natalie eljött, annak meg elég furcsa volt...
    Jah, és ha Jay végzett, üzenem, hogy hozzám is jöhetne lakást dekorálni, de pólót felesleges hoznia..
    Puszi, rami

    VálaszTörlés
  6. Szia Schmetterling!

    Tudod, hogy egy cseppet sem haragszom, hiszen ismerem a véleményedet ^^ Ennek ellenére köszönöm, hogy megosztottad velem a véleményed :)

    Nos, már akkor is tudtam, hogy imádni fogod, amikor még csak tervben volt meg a kis bosszú :D Olvasva tényleg jobb volt? :P Örülök, hogy elnyerte a tetszésed ez a feji is ^^

    Puszillak, Angel

    P.S.: Natalie reakcióját hamarosan megismerheted! :P

    VálaszTörlés
  7. Szia Nilla!

    Kis telhetetlen vagy :P Minden érdekelne, nincs határ, igaz? :D Most aztán agyalhatok azon, Jay mit is énekelt Natalie-nak :D Na mindegy, igyekszem megoldani a dolgot :P

    És hát persze, hogy tisztában vagyok a veszekedésekkel, vitákkal tarkított fejezetek iránti rajongásoddal :D De már csak egyetlen kérdésem maradt: Honnan veszed, hogy a fennmaradt időben nem történik semmi? :D

    Nos, a kövi fejiben remélhetőleg ismét nem fogsz csalódni!

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  8. Szia Wyyy!

    Imádom, hogy ilyen lelkes vagy, nagyon jól esik, hogy ezt a történetet is ennyire szereted ^^ Arról már ne is beszéljünk, hogy Natalie kis visszavágása is tarolt *32 fogas vigyor*

    Holnap kiderül Natalie hogyan is hálálja meg mindazt, amit Jay érte tett :P

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  9. Szia Vehpotse!

    Örül a fejem :D Sikerült jó fejit összehozni, pedig az igazat megvallva, vért izzadtam vele :D Sokáig háborúzott a jó és a rossz énem, de végül nyert az egyik :P

    Örülök, hogy tetszett a feji, remélem sikerül még megörvendeztetnem Téged ehhez hasonló fejikkel :)

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  10. Szia rami!

    Ismét megcsillogtattad a humorérzéked, sikerült megnevettetned :D Ez a venezuelai szappanopera feeling pedig roppant ismerős, és vigyázz mit kívánsz, mert még kérhetem a segítséged :P

    Arról egyenlőre nem tudok nyilatkozni, hogy Ryan meddig marad ilyen, de a holnapi fejezetből persze minden kiderül :P És tudom, hogy mire számítottál, de pont ez a szép benne... kiszámíthatatlan a dolog, és azt hiszem, fogok még meglepetéseket okozni :) :P

    Puszillak, Angel

    P.S.: Sajna Jay nem ér rá, mert jelenleg nálunk dolgozik végkimerültségig, de amint "végeztem vele", elküldöm hozzád :P

    VálaszTörlés