2010. július 27., kedd

Karnyújtásnyira Tőled... - 32. fejezet

Sziasztok!

Íme a 32. fejezet is megérkezett egy hosszabb kihagyás után! Örülök, hogy láttam új arcokat az előző fejezetnél, remélem jönnek még ^^ Ez egy Jay szemszög lesz, csak hogy ne hiányoljátok őt se :P Remélem, elnyeri a tetszésetek! Jó olvasást, a kommenteket pedig várom :) Puszi, Angel


32. fejezet - Meglepetés / Jay szemszöge

Igyekeztem hősiesen figyelni, ahogy Natalie elhajt azzal a pasassal, akit szívem szerint szarrá vertem volna. Sosem voltam az erőszak híve, de Ryan már jó ideje a bögyömben volt. A tekintetem végigkövette a kocsit, egészen addig, amíg már csak egy homályos pont volt a forgalomban.

- Bejössz egy kicsit? – tette vállamra a kezét Alex. – Persze semmi sem kötelező, de gondolom, vannak kérdéseid.

Fején találta a szöget, ugyanis fogalmam sem volt, hogy mi is történt valójában. Csak annyi volt világos, hogy a helyzetünk tisztázása helyett Natalie elutazott, és fogalmam sem volt hova, valamint hogy miért. Persze sejtettem, hogy nem azért, mert felejteni akart, ezt a búcsúja is bizonyította.

- Rendben – bólintottam, majd követtem őket a házba.

Volt ott egy idősebb, inkább középkorú hölgy, akiről úgy sejtettem, hogy Natalie és Alex édesanyja lehetett. Árgus szemekkel figyelte minden lépésemet, miközben gondosan végigmért tetőtől talpig. Megmosolyogtatott, mégsem most volt itt az ideje, hogy bemutatkozzam neki.

- Natalie elutazott New Yorkba munkaügyben – ismertette Alex a rideg valóságot. – A helyzet az, hogy kénytelen volt Ryannel menni, mivel ő az Univision képviselője.

Amíg Alex ismertette a helyzetet, szótlanul hallgattam őt. Igyekeztem megérteni, s nem utolsó sorban felfogni, hogy Natalie gyakorlatilag teljesen ki van szolgáltatva Ryannek, és ez a tudat egyáltalán nem tett boldoggá. Hirtelen rengeteg kérdésem volt, de nem akartam félbeszakítani őt, hagytam, hogy meséljen.

- Három napra mentek, de gondolj arra, hogy mi lesz, miután hazajön – és az arcán valami sejtelmes vigyor jelent meg. – Ahogy láttam, nem kell sokat győzködnöd és megbocsát majd.

Nem értettem mire fel ez a cinizmus a hangjában, de akkor minden bevillant. Ő és Sam – Natalie-ról nem is beszélve – megbíztak bennem, én pedig tönkre tettem mindent egyetlen vallomással és egy félresikerült éjszakával. Kedvem lett volna a fejemet a falba verni, azt is elviseltem volna, ha maga Alex veri ki belőlem a szuszt, de mire ismét észbe kaptam, eltűnt az emeleten.

Tanácstalanul figyeltem, hogy egyedül maradtam, csak egy fürkésző, meggyötört barna szempár nézett még mindig rám. Nem tudtam, mit kellene tennem, de mivel Sam is Alex után sietett, így végül úgy döntöttem hazamegyek. Nem volt maradásom a házban, a barna szempárhoz tartozó hang azonban megállított.

- Van kedve beszélgetni, fiatalember? – hallottam meg a hangját, mire kissé összerezzentem. – De ha siet valahová, megértem – tette hozzá ugyanolyan hangon.

- Nem sietek – torpantam meg. Tisztában voltam vele, hogy vagy számon akar kérni, vagy tanácsot adni, így mikor leültem vele szembe, reménykedtem, hogy a második lehetőséget fogja választani. – Jackson Rathbone vagyok – nyújtottam a kezem. – A lánya jó barátja.

- Igen, mesélt magáról – mosolyodott el. – Barbara vagyok, Natalie és Alex édesanyja, de ezt gondolom kitalálta már. Gondoltam, adok egy jó tanácsot, persze csak ha megszívleli egy édesanya szavait.

- Ez természetes – bólintottam. Egyrészt nagyon kíváncsi voltam, mit fog mondani, másrészt viszont piszkosul féltem az elhangzottaktól. Mintha egy kimondatlan terhet vártam volna, önként és dalolva. – Szívesen venném.

- Ha rám hallgat, meglepi valamivel – hajolt közelebb bizalmasan. – És ne aggódjon a fiam miatt, megnyugszik idővel.

Pár percig csendben gondolkoztam, mivel is lephetném meg őt, aminek tényleg örülne. Átfutott az agyamon, hogy esetleg utánamegyek New Yorkba, de nem tudtam, hogyan venné ki magát ebben a helyzetben. Tanácstalanabb voltam, mint valaha, de ez a gond is egy csapásra megoldódott.

- Itthon hagyta a lakáskulcsait – nyúlt át a kisasztalra. – Ha esetleg a kis barátnőjét is bevonná, biztosan össze tudnának hozni valamit.

- Köszönöm, ez nagyon jó ötlet – pattantam fel, majd a kulcsot a farzsebembe gyűrve indultam kifelé.

Új terveim voltak, méghozzá nem is akármilyenek. Eszembe jutott, hogy Natalie mennyire szeret rajzolni, így az első utam egy festményekkel teli boltba vezetett. A híresség előnye volt, hogy sok ismerősöm volt, akik tudták, hogy hova is irányítsanak engem.

Dave – egy zeneszerző ismerősöm – szerencsére ajánlott egy színvonalas üzletet, ahol persze előzetes bejelentkezés után azonnal fogadtak. Igyekeztem műértő szemmel a festményekre tekinteni, persze nem sok sikerrel. Aztán Vicky mutatott egy kezdő festőt, akinek a képei elnyerték a tetszésem.

Egy képet választottam ki csupán, mivel nem sejthettem Natalie hogyan reagál majd a meglepetésre, amelyen egy gyönyörű homokos tengerpart volt, két – egymást ölelő – párral. Elsőre elnyerte a tetszésem, és habozás nélkül meg is vettem. A zsákmánnyal a csomagtartóban indultam el Ben háza felé, remélve, hogy benne lesz a kis meglepetés akciómban.

- Haver, mondd azt, hogy okkal vertél fel ilyen korán – nyitotta résnyire az ajtót hunyorogva.

- Ugyan Ben – löktem be az ajtót –, nincs is korán, már elmúlt tizenegy is – azzal ügyet sem vetve kómás barátomra, beljebb tessékeltem magam. – Van negyed órád átvedleni, valamint emberi kinézetet ölteni – sürgettem. – Meló van!

- A stúdióba megyünk? – kérdezte álmosan. – Nem volt róla szó, hogy ma felveszünk bármit is.

- Mert nem is – nyomtam a kezébe a kávéját. – Natalie házát dekoráljuk ki – közöltem egyszerűen, mire kis híján visszaköpte a kávéját.

- Oké, ezt igazán elmagyarázhatnád – nézett rám értetlen arccal. – Nem volt róla szó, hogy ez lesz a büntetésem – forgatta a szemeit.

Röviden elmagyaráztam neki a terveim, így kissé már nyugodtabb volt. Mozgósítottuk a bandát is, akikre rábíztuk a festékek beszerzését is. Egy fél órás totyogás után pedig szerencsére Ben is elkészült, így nem volt más hátra, mint elindulni Natalie házához, és véghezvinni a tervet.

Meglepetésemre, alig indítottam be a kocsit, máris csörgött a telefonom. Csak egy sms-em jött, így nyugodt szívvel soroltam be az addigra feltorlódott kocsisor végére. Meglepetésemre Sam hagyott egy rövid üzenetet: „Barbara szólt a tervedről, és bár nem tudom, mit forgatsz a fejedben, de ott leszünk! Sam”

- Na, Natalie? – bökött oldalba Ben.

- Nem, Sam volt az – nyomtam a kezébe a telefont. Örömmel töltött el, hogy mellettem állt, és hogy ez által Alexet is meg tudom majd békíteni. – Jönnek segíteni, amint látod.

A ház előtt már vártak ránk a fiúk, és pár perces eligazítás után mindenki belekezdett a feladatába. Először lefedtük az összes bútort, amelyet Leo ott hagyott, nehogy bármi bajuk essen, aztán mindenki ragadott magának egy-egy festőhengert, és belekezdtünk a munkába.

Egész elmerültünk a falak színesre pingálásában, amikor kintről tisztán hallatszott, hogy valaki lefékezett. Ismerős izgatottság lett úrrá rajtam, hiszen tisztában voltam vele, hogy Alex és Sam érkeztek meg. Ezt a feltételezést pedig az is megerősítette, amikor mindketten beléptek az ajtón.

- Húha, nagy munkában vagytok, ahogy látom! – lelkesedett be Sam, és azonnal beállt közénk segíteni, még egy zöld csíkot is festett az arcomra. – Harci jelzés, Jay nagyfőnök – nevette el magát.

- Köszi, egy tündér vagy – vontam meg a vállam, majd Alex felé fordultam, aki látszólag még tüntetőleg kicsit játszotta a sértődöttet. – Nem jössz levezetni a feszültséget? – nyújtottam felé egy ecsetet, ő pedig szerencsére nem akadékoskodott sokáig.

- Miért is ne – nyúlt az ecset után. – Úgyis sok a felgyülemlett energia az irodában történtek miatt.

A nap túlságosan gyorsan telt, de egész jól haladtunk. A nappali és a konyha teljesen kész volt, már csak az emelet volt hátra. Mint a jó munkások, még kaját is rendeltünk, amit el is pusztítottunk percek alatt. Öröm volt végignézni a társaságon, mindenki jól érezte magát, a hangulat is remek volt. Talán így történt, hogy az idő túl gyorsan telt el felettünk, s ez a nap is véget ért…


Amikor másnap ismét belefogtunk a munkába, már sokkal gyorsabban és rutinosabban haladtunk mindennel. Sam és Alex a nappalinál szedték le a védőhuzatokat, mi pedig fenn pingáltunk tovább. Amikor ott is végeztünk, a nap fénypontjaként felkerült a festmény, amit Natalie-nak vettem. Csak reméltem, hogy sikerül meglepetést okoznom neki.

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is, megismétlem, hogy extra cuki és tündérien édes volt tőled, hogy miattam 7-kor felraktad a fejezetet, jobban belegondolva, 8 körül már nem ment volna az elolvasás.. Így van ez, ha az ember lánya hú de elfoglalt.. :D
    A másik, hogy nagyon egyetértek Bennel! Igaz, ő kicsit többet aludhatott, mint az én 2 órám, de mintha a számból vette volna ki a szót.. Lehet, hogy nem kellene sokszor ásítoznom, és nem nyúlkálnának Ben-félék a számban :D
    Amúgy gondolhattam volna, hogy most Jay-szemszög lesz, mert a tegnapi feltett szavazásnak nem lett volna értelme.. :D Bár még azzal se tudtam dűlőre jutni, mindegy.
    Aranyos volt, végül is megcáfoltad a "nem is tudja, hova megy Nat" feltevésemet, mint mindig. :D
    Kicsit néha úgy éreztem, olyan, mintha Nat az első barátját vitte volna haza, mármint... mintha így viselkednének vele, és ez tök édes volt.. :)
    Remélem, Natalie minden gond nélkül hazaér, és tetszeni fog neki, amit majd a lakásban lát. Sőt, még el tudok képzelni jó kis jeleneteket, amelyek elég egyhangúan végződnek (valahol a padlón, összeölelkezve, vagy ha van ágy, akkor ott. :D), esetleg egy kis festék 'dobálást' (annak ellenére, hogy a festékek már valószínűleg a hazaérkezésekor nem lesznek ott), vagy ilyesmit, de szorít az idő, szóval most kivételesen nem traktállak a hülyeségeimmel. :D
    Nekem tetszett, várom a következőt, gondolom ott már kiderül, mégis mi történik Nat-tel, Ryannel, és a képzeleteimben élénken élő kínai üzletfelekkel, lehetőleg gruppen-szex nélkül. :D (jó, tudom, ilyen is csak nekem jut eszembe... de hát mi nem? :$)
    Puszi, rami

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ismét nagyon jó lett a feji, imádom Jay szemszögeket. Tetszik a lakás kidekorálása, biztos tetszeni fog Natalienek. Remélem NYC-ban nem történik semmi olyan amiért most meg Jay haragudhatna meg. :D
    Várom a kövit.
    puszi
    hella

    VálaszTörlés
  3. Szia, Angel! :)

    Úúú ez egy állati feji lett! :P Kezdjük először a véleményemmel az összeségéről... Áááá imádtam! *_* Mikor megláttam, hogy Jay szemszög lesz - amit változatlanul imádok - már sokkal jobban örültem a fejezetnek! :P

    Nos, akkor... tök bírtam az elején, hogy Jay elmondta, hogy legszívesebben szarrá verné Ryant xd szakadtam :D

    Aztááán... Ahogyan Barbarával beszélt *_* Jááj nagyon tetszett :P

    És a kép :P
    Na meg az, hogy kifestenek... úú állati lett :P És a kedvencem, hogy mondta Alexnek, hogy feszültség-levezetésképpen :P Azt nagyon bíírtam :P

    És ez kedvenc képem Alexről :P
    Nah jó, nem pofázok tovább :D A lényeget elmondtam! :P

    Puszillak :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Angel!
    Húúú....Nat anyukája jó tanácsot adott Jay-nek(=

    Az a festményes dolgot jól kitaláltad(=

    Mostmár csak az kell hogy Natalie ne csináljon semmi hülyeséget New York-ban...

    Tök jó buli lehetett a házat kipingálni..(=

    nagyon jó lett és most sajnos nem eszembe semmi értelmes dolog úgy hogy siess a kövivel...(=

    puszillak

    Wyyy(=

    VálaszTörlés
  5. hellóka:D

    ismételten imádtam a részt:D Jay nagyon kitett magáért:) nagyon kiváncsi vagyok Natalie reakciójára:DD az anyukája meg nagyon rendes volt:)
    alig várom a következő részt:D

    pussz, dzs-dzs (:

    VálaszTörlés
  6. Szia rami!

    Kezdeném azzal, hogy angyalian édes húzásomat kiérdemelted, vegyük úgy, hogy törlesztettem azért a sok kedves szóért, amivel mindig tartottad bennem a lelket :) Köszönöm!

    A fejezetre rátérve... Megcáfolásokban zseniális vagyok, azt pedig ugye mégsem gondoltad, hogy Jay-t édes tudatlanságban fogom hagyni az elkövetkezendő pár napban? :D Ebben az első barátos dologban pedig lehet valami, pedig esküszöm, nem akartam, hogy úgy tűnjön :D Végül is örülök, hogy jól sült el :P

    Oh és az ajándék, valamint az a bizonyos dolog, amely úgymond a láncreakciója lesz ennek? Maradjunk annyiban, hogy rejtély, hogyan is alakul :P Holnap pedig fény derül rá, hogyan tovább a gruppen-szex mániás kínai ügyfelekkel és Ryannel :DDD

    Puszillak, Angel

    P.S.: Imádom a piszkos, s néhol eléggé meredek ötleteidet :D :P

    VálaszTörlés
  7. Szia Hella!

    Örülök, hogy ilyen lelkes olvasója vagy a Jay szemszögeknek is ^^ A kis meglepetés pedig biztos elér valamilyen hatást, az már mondjuk egy másik kérdés, hogy milyet :D És hogy lesz-e oka haragudni Jay-nek valamiért is, ami esetleg New Yorkban történt??? Holnap egészen biztosan ki fog derülni :)

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  8. Szia Nilla!

    Örülök, hogy tetszett a feji :D Most aztán rendesen virul a fejem, pedig mikor először olvastam a komid, akkor kellett volna lekapni az arcomat :D

    Sejtettem, hogy ezekkel az apró "beszólásokkal" színesíthetem a történetet, mindezek mellett egy cseppnyi szarkazmust és humort csempészve a néha unalmasnak? tűnő sorok közé :P

    A festés pedig tényleg buli volt, gondolatban hatalmas festékpacák éktelenkedtek a szemem előtt, valamint Jay nem csak egyetlen csík birtokosa lett :P De nem átrendezés volt a feladat, csak egy kis szépítés :D

    A kép pedig... ohh emlékszem biza :P Nem véletlenül került ki ^^ Egyszóval köszönöm a dicsérő szavakat, valamint ezt a hosszú véleményt :P :)

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  9. Szia Wyyy!

    Huh, nem sejtettem, hogy egyszer még el tudom majd érni, kedveljétek Natalie anyját :) Bár az igazság az, hogy elég nagy, mondhatni 180 fokos fordulatot vett az élete, ezért talán érthető, hogy most pedálozik.

    Jay pedig megfogadta a tanácsát, és cselekedett :P A kis pingálás tényleg jó buli volt, már volt hasonlóban részem, úgyhogy volt miből merítkezni :D Na és a kép... köszönöm :) Valahogy Natalie rajzszeretetéből jött ez az ötlet, és úgy látom, tarolt :)

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  10. Szia dzs-dzs!

    De jó látni téged, bár tudom, hogy a lustaságom vezérelt erre :D Örülök, hogy tetszett a feji úgy összességében, bár ez általában így szokott lenni ^^ Ígérem, hogy a folytatással nem fogok elmaradni :P

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés