2010. augusztus 30., hétfő

Információk

Sziasztok!




Azért ez a kis kitérő a fejezetek között, mert szeretnélek Benneteket megkérni valamire... Nem biztos, hogy menni fog a holnapi friss, mivel rengeteg elintéznivalóm akad, nem utolsó sorban az is egy szempont, hogy kifogytam a kész fejezetekből. Fejben már megvan, mi lesz, de egyszerűen ha megszakadok, se megy :(

Nem akarlak Benneteket cserben hagyni, eddig sem tettem szerintem, de most úgy érzem, nem tudok mást tenni. Szóval ez még közel sem biztos, még addig sok dolog változhat. Lehet, hogy késő este még felkerül a fejezet! Csak egy kis türelmet és bizalmat kérek :) Köszönöm!


Egy icike picike részletet azért beteszek:

A fejemben csak az visszhangzott, hogy mindennek vége van. Mindenre számítottam, csak erre nem… George szavai hideg zuhanyként értek, és szinte fel sem fogtam a jelentésüket, amikor kivágódott az iroda ajtaja. Döbbenten pillantottam a hirtelen jött látogatóra, aki diadalittas vigyorral az arcán közelített felém.

- Szóval elmondta neki – nézett George-ra.

A megdöbbenés, amit az arcomról leolvasott, csak még bátrabbá tette. Én viszont csak külső megfigyelő voltam ebben a párbeszédben. A külvilág megszűnt, a körülöttem lévő zajok eltompultak, miközben a jövőmről döntöttek éppen. Nem bírtam tovább ott maradni.

- Natalie, hova mész? – kiabált utánam George. – Még nem fejeztem be!



Puszi, Angel

2 megjegyzés:

  1. Sziia, Angel! :)

    Nos, mikor olvastam a bejegyzés elejét, a szívbaj jött majd' rám... Azt hittem, hogy így simán be akarod fejezni a sztorit XD Mondom ajaj, mi lesz még itt... xD

    De aztán megnyugodtam, láttam, hogy csak esetleges késésről van szó. Ami, persze, nem baj, elnézzük neked! :)

    Persze, várom, nagyon is - hajaj, de még mennyire! -, de maximálisan megértelek, hogy a vége felé nehéz. De én bízom benned! :D tudom, hogy menni fog! :)

    Nos... aztán a másik kételyem, George... Itt ülök, teljes letargiában, erre látom, hogy George... Na mondom, valamiről lemaradtam volna? xD De aztán megvilágosodtam, h az a főnök lesz xD :D
    Köszi az infót! :D

    Nos, akkor nem is szaporítanám tovább a szót... A lényeg, hogy hajrá, nem sürgetünk! :)

    Puszillak :)

    VálaszTörlés