2010. január 25., hétfő

Karnyújtásnyira Tőled... - 5. fejezet

Sziasztok!

Nos, igaz hogy kicsit (na jó... nagyon) későn, de meghoztam az 5. fejezet! Itt az első randi, ami hmm... nem is tudom milyennek nevezhető :P Majd ti megmondjátok! Várom a komikat, az előzőekre már válaszoltam, és köszönöm őket ^^ Jó olvasást! Puszi


5. fejezet - Első randi

Fülig érő vigyor jelent meg az arcomon, és nem sok kellett hozzá, hogy elkezdjek körbe-körbe ugrálni a lakásban. Bár logikusan végiggondolva nem kéne a frászt hoznom Samre, így inkább próbáltam lehiggadni.

- Mi az? Mi történt? – méregetett furán.

- Ezt nézd – nyújtottam át neki a levelet.

Szó nélkül elvette a kezemből a borítékot, és olvasni kezdte. Sam arcára kiült a döbbenet, aztán hozzám hasonlóan ő is mosolyogni kezdett, és egy szó nélkül a nyakamba vetette magát.

- Te mázlista – sipította a fülembe. – Ugye elmész, és találkoztok?

- Azt hiszem – huppantam le a kanapéra. – De meddig mehet ez így? Úgy értem, most még találkozunk, de mi lesz, ha elmegyek? – akadékoskodtam.

Mintha csak magam ellen akarnék beszélni. Az egyik felem tökéletesen egyet értett velem mindenben, szüntelenül csak azt szajkózta, hogy nekem nem szabad ilyesmibe belebonyolódnom.

A másik felem viszont minden eddig felállított érvvel ellenkezett, és arra ösztönzött, hogy ne gondolkodjam, csak cselekedjek. Tényleg könnyebb lett volna csak sodródni az eseményekkel, és nem gondolni mi lesz később.

- Most ugye azon agyalsz, hogyan mondd le a találkát? – zökkentett ki a bugyuta eszmefuttatásomból. – Eszedbe se jusson Natalie!

- Jó-jó, nem agyalok ilyesmin – álltam fel hirtelen, és a szoba felé indultam. – Akkor segítenél kiválasztani a ruhát? – fordultam felé.

- Ezt kérdezned sem kellett volna – pattant fel.

Abból a pár ruhából is percek alatt hatalmas bemutatót tartottam, amit épphogy összeszedtem a hirtelen távozásomkor. Sam persze mindegyikben talált valami kifogásolnivalót, végül egyetlen darabon akadt meg a szeme.

- Ez nagyon tetszik – emelt fel egy sárga ruhát, és rögtön mellé felkapta a vajszínű bolerom is. – Ezt kell felvenned.

- Na de minek a bolero? – néztem rá értetlenül. – Hahó Sam, nyár van, a tenger mellett felesleges ilyesmi.

- Hé, este fázni fogsz, bízz bennem.

- Igazad lehet – gondolkodtam el egy percig, végül döntöttem, és a ruha mellé tettem.

Egész jól elvoltunk a ruhaválasztással, persze a kaja így már egyáltalán nem tűnt létfontosságúnak az esti találka mellett. A konyhában gyorsan összeütöttünk egy kis sajtos tésztát, aztán Sam indult vissza.

- Tudod, hogy szívesen maradnék – vette fel a táskáját a kanapéról. – Viszont valakinek tartania kell a frontot.

- Tisztában vagyok vele – mosolyodtam el. – Nincs gáz Sam, valahogy csak kibírom estig.

- Okés, majd hívj fel, hogy mi volt – ölelt meg.

- Meglesz – kísértem ki. – Te leszel az első, akinek mindenről be fogok számolni.

- El is várom – kuncogott. – Jó legyél – azzal elindult a part mentén a parkoló felé.

Figyeltem, amíg eltűnik, aztán én is visszaindultam a konyha irányába, hogy eltüntessem a pusztításunk eredményét, ám ugyanebben a pillanatban megszólalt a telefonom is, szerencsére nem Ryan volt az.

- Mi az Alex? – szorítottam a telefont a vállamhoz, miközben elpakoltam a tányérokat a mosogatóba.

- Ráérsz, hogy beszélgessünk? Azt ígérted, hogy legközelebb elmondod mi ez az egész, és Ryan is rám szállt – morgott.

Nem szokott ilyen lenni, de mindegy is, ez az egész átkozott helyzet mindenkiből mást hozott ki. Tartoztam neki annyival, hogy megmagyarázom ezt az egészet, de talán mégsem telefonon kéne.

- Nem lehetne, hogy majd találkozzunk, és akkor? – puhatolóztam.

- Nem Natalie, ezt most kell megmagyaráznod, aggódom miattad, értsd már meg.

- Jó, én most Sam hétvégi házában vagyok Venice Beachnél, ha gondolod ugorj be, itthon vagyok.

Lediktáltam neki a pontos címet, aztán gyorsan elbúcsúztunk egymástól. Csak remélni mertem, hogy nem pont a kis esti randinkra fog megérkezni, mert azzal végleg keresztülhúzná minden számításom.

Éppen csak leültem a kanapéra, és unottan váltogattam a csatornákat, nem mintha annyira sok választásom lett volna, amikor kopogtattak az ajtón. Ránéztem az órára, délután három, ez nyilván Alex.

- Szia Alex – üdvözöltem, miközben beljebb invitáltam.

- Miért kellett ezt csinálnod? – ölelt át. – A fenébe is, annyira aggódtam miattad, és persze anyáék is.

- Mert szükségem volt arra, hogy egyedül legyek – szipogtam.

Mostanra már a könnyeim is eleredtek, a bátyám ölelő karjaiban már semmitől sem féltem, egyszerűen csak kiakartam adni az eddig felgyülemlett fájdalmat és dühöt. Ő pedig türelmesen várt, amíg végre képes voltam egy értelmes szót is kinyögni.

- Szóval? Elmondod mi történt?

- Összekaptunk Ryannel, megütött. Sam pedig felajánlotta, hogy jöjjek ide, és szedjem össze a gondolataim.

- Megütött? – nézett rám értetlenül. – Az a szemét barom, esküszöm, hogy ha megint megjelenik, szétverem.

- Támogatom – húztam mosolyra az ajkam most először, mióta itt van. – De most inkább felelj nekem egy kérdésre.

- Mégpedig?

- Te is tudod, hogy nem maradhatok itt örökké, és anyáékhoz sem akarok visszamenni – hajtottam le a fejem.

- Szóval diszkréten arra akarsz kilyukadni, hogy lakhatsz-e nálam? – nyúlt az állam alá, és a tekintetem magár vonta.

- Lehet róla szó? De csak addig, amíg nem találok lakást.

- Kérdezned sem kell.

Örültem, hogy nem kellett sem Ryanhez, sem pedig anyához visszamennem. Kétség sem fér hozzá, hogy a bátyám megmentette az életem anélkül, hogy tudna róla. Hoztam neki egy kávét, és visszabújtam mellé.

Mesélt a szokás szerint nem éppen botránymentes családi vacsoráról, és magamban hálát adtam, hogy nem voltam ott. Megígérte, hogy mire hazamegyek, összeszedi a többi cuccom a lakásban, nekem már vissza se kell mennem.

- Tudod, akármennyire is fura, anya is aggódik miattad.

- Hm, nyugtasd meg – vontam meg a vállam. – Ő mindig is odavolt Ryanért, most valahogy nem rajongok az ötletért, hogy beszéljünk.

- Jó, hogy elmondtad végre mi a helyzet – állt fel mellőlem. – Legalább biztos módszereim lesznek, amivel kiiktatom Ryant. Most viszont, akármennyire is maradnék, el kell mennem.

- Semmi baj, igazából nekem is van programom.

- Nocsak? Kimész a tengerhez? Vagy esetleg valami pasi van a dologban?

- Majd meglátod, ne pimaszkodj – löktem az ajtó felé. – Nem azt mondtad, hogy sietned kell?

- Most megúsztad – szorított magához. – Majd csörögj rám, ha hazajössz, hogy otthon legyek.

- Rendben, és mindent köszi Alex.

Nem maradt sok időm, hogy felkészüljek az esti randira, így azonnal ledobáltam minden cuccot magamról, és a fürdőbe indultam. Egy gyors fürdés után, törülközőbe csavarva indultam a szobába.

Feltűztem a hajamat, és egy enyhébb sminket varázsoltam magamra. Nem akartam túl kihívó lenni, de azért sosem árt, ha van egy kis púder az emberen. Felöltöztem, és még egy utolsó pillantást vetettem magamra a tükörben.

Híztatóan mosolyogtam a visszatekintő emberre, majd felkaptam a táskát meg a kulcsot, és kisétáltam a házból. Nem volt konkrét terv, hogy merre tovább, így a bár felé indultam.

Kigondoltam, hogy holnap elsétálok valamelyik elhagyatottabb részére a strandnak, és kicsit rajzolgatok. A távolban már szólt a zene, és kisebb tömeg gyülekezett, a bárnál pedig ott volt ő is.

- Szia – ültem le a vele szemben lévő székre.

- Oh, Natalie – mosolyodott el. – Nem számítottam rá, hogy eljössz esetleg, de bíztam benne.

- Szerettem volna esélyt adni ennek az egésznek – közben egész belepirultam, hogy kimondtam, amire gondoltam.

- Hát ezt jó hallani – vigyorodott el ő is. - Esetleg volna kedved vacsora előtt sétálni egyet? – állt fel a székéből, s a kezét nyújtotta.

- Igen, szívesen sétálok egyet a testőrömmel – fogadtam el a segítő kezét.

Tom vigyorogva figyelte a pult mögül, ahogy elindulunk sétálni, valószínűleg ő már délelőtt is tökéletesen tisztában volt a kis programunkkal. Belekaroltam Jacksonba, így indultunk el.

- Nem is mondtam még, elbűvölően festesz.

- Kedves tőled, igyekeztem – kuncogtam. – Igazából a barátnőm segített kiválasztani.

- Akkor köszönettel tartozom neki, hogy rávett erre téged – nézett mélyen a szemembe.

Nem tudtam volna megmondani, hogy miért, de ez a szempár annyira magával ragadott, hogy teljesen elfelejtettem minden egyéb dolgot, amit mondani akartam. Vészesen közeledett felém az arca, én pedig nem akartam ellenkezni.

Minden tökéletes volt addig a percig, amíg egy ismerős hangot nem hallottam meg a hátam mögött, és amint megfordultam felismertem őt. Ryan volt az, és cseppet sem volt boldog.

- Takarodj a barátnőm közeléből – üvöltötte.

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    hát erre a váratlan fordulatra nem számítottam, hogy ryan megjelenik.. nem lett túl sikeres ez az első randi:( pedig már azt hittem, hogy lesz valami eksön ;))
    egyébként jó lett, mint mindig ( bár ha szabd gonoszkodnom, egy kicsit hosszabb fejezetnek jobban örültem volna ),és izgatottan várom a folytatást:)
    pusz

    VálaszTörlés
  2. Ajjajjj...ebből mi lesz? :P
    DE egyébként jó rész lett! Nagyon! Remélem Jackson elintézi..:)
    Grat!

    VálaszTörlés
  3. uhhh, hát ez eléggé váratlanul ért. Szegény Jackson... Ebből nagy balhé lesz. Ha jól emlékszem Nat letagadta Ryant... Már csak azt tudnám, hogy honnan tudta hogy hol van... Hmmm talán követte Alexet? Ezt a szemetet... Ajh. Nagyon várom a kövit!

    Szeretnék szólni, hogy valamiért nem jelzi az új fejiket a blogger. Ezt írja ki:
    Ezt az URL-címet követted, de nem találtunk hozzá tartozó feedet.
    Meg amikor feljövök az oldira olyan figyelmeztetést ír ki hogy (ha jól emlékszem) a felhasználói feltételek lehetséges megszegése.

    Igazából ez a része nem zavar, de az hogy nem jelzi a friss fejiket az kicsit, mert így van hogy nem veszem észre a frisst, és csak jóval később tudok olvasni :( Ha lehet légyszi nézd meg hogy lehet-e tenni ezzel valamit. Vagy nálam van a probléma?

    Köszönöm!

    Pusssz

    VálaszTörlés
  4. Szia Doroti!

    Még semmi sincs veszve... ki mondta, hogy nem sülhet ki belőle jó? :P Meglátjuk...

    Amúgy nem haragszom, tudom, hogy néha elvárnátok, hogy legyen hosszabb is :P Ez részben az én "hibám" is... Igazából nem is terveztem annyira hosszúra 1-1 fejit, de ígérem próbálok változtatni!

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  5. Szia jessikababy15!

    Örülök, hogy tetszett a rész, és sejtettem, hogy ez mindenki számára váratlan fordulat lesz :P Igyekszem a folytatással!

    Puszi, Angel

    VálaszTörlés
  6. Hello Pet!

    :) nem jársz rossz nyomon, de persze 100%-ban minden a kövi fejiben derül majd ki :P Ígérem, ott minden kérdésedre választ kapsz!

    Amúgy köszönöm, hogy szóltál... nekem is kijelzi :) Sajna ez úgy működik, hogy beadok egy felülvizsgálati kérelmet, és addig így is marad :( viszont ez nem az én hibám, hanem valaki "bejelenti" az oldalt, mint spam jellegű blogot! Szóval... nem tudok mit tenni igazából sajnos, csak várni :(

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  7. OMG most úgy érzemn h ha meglátnám Ryant akk bumm lenne a fejibe... wáááhh...anyi ideg van bennem...de nem tom mitőől. xd hisz ez "csak" egy történet..dehátnahh beleélem magam...am ennek az egész agyament szövegnek a lényeg h teccet ;)
    puszi: BellusH

    VálaszTörlés
  8. Szió Bellush!

    Lelki szemeim előtt lezajlódott az esemény, igazán muris :DD És hidd csak el, attól hogy ez csak szavak sokasága, még ugyanúgy fel tud piszkálni :P Ez is a cél... hogy magával ragadjon :) Köszönöm a komit :))

    Puszi, Angel

    VálaszTörlés
  9. Na bakker...megjött a szemétláda.Szegények,rem h Jackson kiüti a fenébe Ryan-t.Méghogy barátnő,pfff...
    Kül nagyon ari volt Sam,és nagyon bírom Alex-et is.Főleg h befogdja Natalie-t magához.Rem hamar jön a kövi,és megtudjuk lesz-e bunyó(azért picit rem h igen XD).Szia

    VálaszTörlés
  10. Szió Emőke!

    Bunyó? Hmm... Kiütés? Hmm... Számba veszem mindkettőt, amikor képletesen alkotni indulok :DD Azt megígérhetem, nem lesz csalódás... vagyis csak egy picit talán. Hamar jön, mert ma megírom, ha minden összejön! És akkor fel is rakom :)

    Puszi, Angel

    VálaszTörlés