2010. február 9., kedd

Karnyújtásnyira Tőled... - 9. fejezet

Sziasztok!

Íme meghoztam a fejezetet, kicsit későn, de megszületett! Elnézést a késésért ^^ Kiderül hogyan végződik a randi, és mi vár még Natalie-ra másnap :) Jó olvasást, a komikat várom most is.


9. fejezet - Újra otthon

Engedtem neki, ajkai lassan siklottak a nyakamra, majd mielőtt folytathattuk volna tovább a kis játékunkat, kissé elhúzódtam tőle. Igazából arra számítottam, hogy majd kétségbe vonja a szellemi épségemet, mégsem így lett.

Elmosolyodott, de még mindig a kezemet szorongatta. Egy árva szót sem szóltunk egymáshoz, talán nem akartuk elrontani ezt a pillanatot. Vagy egyszerűen csak kerestük a megfelelő szavakat, mint amikor azt akarod kifejezni, amit nem tudsz, legalábbis úgy érzed, hogy nincsenek rá megfelelő szavak.

- Hálás vagyok, hogy esélyt adsz nekem – fújtam ki az eddig benn tartott levegőt. – Nem gondoltam, hogy képes leszek még erre valaha is.

- Csak meg kell, hogy add magadnak az esélyt, én csak segítettem ebben. Ryan nem érdemel meg téged Natalie, remélem ezzel tisztában vagy. Szeretnélek megkérni valamire, ha nem nagy gond.

- Mire? Úgy értem hééé, ez olyan búcsúzás szagú.

- Hiszen te nemsokára hazamész – hajtotta le a fejét. – Azt akarom, hogy ne bocsáss meg Ryannek, ne add meg neki az esélyt, hogy újra bántson, rendben?

Mintha az alig pár perccel ezelőtt tett érintések, az apró csókok meg sem történtek volna, tényleg búcsúzni akart, és nem olyan értelemben, amikor majd másnap, vagy a közeljövőben látjuk egymást.

- Ugye nem fogunk már találkozni? – és erre a kijelentésre egész valómban megremegtem. – Valamit mégis elrontottam…

- Semmit, én nem búcsúzom te butus – nyúlt az állam alá, ezzel felemelve a fejem, hogy a szemembe nézhessen. – Nem akarom, hogy butaságot csinálj, ennyi.

- Nem fogok, holnap értem jön a bátyám, hazamegyek – álltam fel a székemből, és elindultam a part felé. – Alexhez költözöm.

- Ez jó, remélem, ott nem talál meg Ryan. A bátyád majd nagyon vigyáz rád, és ha esetleg szükséged lenne egy testőrre, vagy idegenvezetőre, tudod, kit kell keresned.

- Tényleg? – játszottam az értetlent, mire Jackson csak a fejét csóválta, és szorosan átölelt.

Mikor elszakadtunk egymástól, összekulcsolt kézzel sétáltunk a part mentén, csak úgy céltalanul. Csodás volt ez az este, már nagyon bántam, hogy nemsokára haza kell mennem, legszívesebben itt maradtam volna még.

Jackson visszakísért a házhoz, és egy szó nélkül segített eltüntetni a mi kis vacsoránk maradványait. Szerettem volna, ha itt marad velem, de jól tudtam, hogy ennek miféle következményei lettek volna.

- Tudod, most hogy így már felfogadtál mindenesnek – támasztotta a falat. – Esetleg elárulod a telefonszámod, vagy hogy hol keresselek, ha nem Venice Beachen?

- De bunkó vagyok – kaptam a fejemhez, és máris egy cetli és toll után kezdtem kutatni, de Jackson beelőzött, és a kezembe nyomta a telefonját.

Beütöttem a telefonszámom, legalább így biztos mindig elér, ha akar. Fülig érő vigyor kíséretében adtam vissza neki a telefonját, de mielőtt még megkérhettem volna, hogy ő is adja meg az övét, megszólalt a telefonom.

- Igen, ki az? – kaptam fel a konyhapultról a telefont.

- Rathbone biztonsági szolgálat – morogta egy ismerős hang. – Csak azért hívom, hogy biztosítsuk Önt, ma nyugodt éjjele lesz, mi vigyázzuk az álmát.

- Oh, értem – kuncogtam. – Köszönöm, és azt hiszem, a jövőben is igénybe fogom venni a szolgáltatásaikat.

- Ezt el is várjuk – suttogta immár a fülembe. – Ígérem, még jelentkezni fogok, de most hagylak aludni. Holnap vissza kell térned a való világba, és azt hiszem, nekem is.

- Nagyon jól érzem magam veled, és nem akarom, hogy azt hidd, elzavarlak – mentegetőztem.

- Én nem hiszem azt, de mielőtt hülyeségekkel elrontanánk ezt az estét, inkább kísérj el egy darabig, jó?

Szó nélkül csuktam be magunk mögött az ajtót, és kéz a kézben indultunk el a parkolók felé. Egy utolsó, és még valószínűleg száz végső csók csattant el, mire elszakadtunk egymástól.

Olyan voltam, mint egy szédült tinédzser, aki életében először randizott egy sráccal, és most minden a legnagyobb rendben van. A ház olyan csendes volt, de most még ez sem zavart, úgy pörögtem, mint egy búgócsiga.

Shakirát megszégyenítő hanggal énekeltem, miközben tusoltam, szerencsére itt a szomszédok miatt nem kellett félnem. Egy szál törülközőben flangáltam a lakásban, míg nem eluralkodott rajtam a fáradtság.

Bedőltem az ágyba, és szinte azonnal mély álomba zuhantam. Reggel arra eszméltem, hogy a konyha irányából zajokat hallok, fel sem fogtam, hogy ki az, aki képes ilyenkor ügyködni, mikor rádöbbentem, hogy teljesen egyedül vagyok.

- Sam? – kiabáltam ki, de nem kaptam választ, így egyre inkább eluralkodott rajtam a pánik. – Alex, te vagy az?

A motoszkálás még mindig nem akart megszűnni, de örökké a szobában sem maradhattam, így felkaptam a köntösöm, és lesz, ami lesz alapon kimentem a konyhába, ahol csak a bátyám fenekét láttam a konyhapult mögött.

- Alex! – dörrentem rá, mire csak egy hangos koppanás hallatszott. – Mi a fenét keresel itt?

- Auuu! A francba is Natalie, csak reggelit készítettem, vagyis akartam – fogta a fejét fájdalmas arccal. – Legalábbis azt terveztem.

- Mondtam már, hogy szeretlek? – borultam a nyakába. – A világ legjobb tesója vagy, de tényleg. De nem vagyok éhes, majd otthon főzök, rendben?

- Ez jól hangzik, akkor segítek rendet tenni, amíg te bepakolsz.

Rekordsebességgel pakoltam össze a ruháimat, és nem is lehetett volna megmondani, hogy itt jártam. Alex is összepakolt a nappaliban, majd bezártam az ajtót, és elindultunk a parkoló felé.

- Várj csak – nyúltam a keze után. – El akarok búcsúzni még valakitől, várj meg – azzal már szaladtam is a bár felé.

- Szia Natalie – köszönt rám Tom, miközben a napernyővel hadakozott az egyik asztalnál. – Mi járatban?

- Búcsúzni jöttem Tom, a bátyám hazavisz. Szerettem volna neked mindent megköszönni – öleltem meg.

- Na, ennyire nem sikerült a tegnap este? – nézett rám meglepett szemekkel. – Mert ha így van, én mondtam Jacksonnak, hogy simán rád hajtok.

- Minden tökéletes volt – mosolyodtam el. – Ezt neked is köszönhetem, és még sok dolgot, de ha megnövök, meghálálom – kuncogtam.

- Ajánlom is, és gyere még Venice Beachre, jó?

- Ígérem, hogy nem most láttál utoljára. Szia Tom!

- Szia Natalie!

Alex már türelmetlenül várta, hogy végezzek a búcsúzkodással, és már szeltük is az autópályát. Nem tudtam mire számítsak, igaz tudtam, hogy Alex szinte minden cuccom elhozta már, de akkor is.

- Fáj még az arcod? – nyúltam a lilás zúzódáshoz, mire összerezzent.

- Egy kicsit, de nem vészes – vont vállat. – Amit az az idióta kapott, sokkal rondább, de megérdemelte.

- Nem kellett volna hősködnöd – kezdtem a dorgálást.

- Tudod, hogy már gyerekként is imádtam fitogtatni az erőmet – kacagott fel, és én sem bírtam ki, hogy ne nevessem el magam. - Ezt itt nem a hangyák hordták össze - mutatott a bicepszére.

Régen nem jártam már Alex házában, igazából sosem avatkoztunk egymás életébe, mégis észrevétlenül figyeltük egymás lépéseit, még ha nem is mindig adtuk a másik tudtára.

A környék, ahol élt még zsúfoltabb volt, mint ahol Ryannel laktam, de egyelőre nincs más választásom. Lelkesen szálltam ki a kocsiból, amikor leállította a motor, és már kaptam is ki a csomagjaim.

- Gyönyörűbb a házad, mint emlékeztem – elmélkedtem szinte csak magamban.

- Mielőtt bemennénk, el akarok mondani valamit – csapta be a kocsiajtót Alex, de már nem volt lehetősége magyarázkodni, anya jelent meg az ajtóban, és azonnal lerohant.

- Natalie, kislányom! - borult a nyakamba az anyám.

10 megjegyzés:

  1. Sziia:)

    wííí azt hiszem első komi:D aztán majd kiderül, hogy mire megírom hanyadik lesz:D

    egyszerűen fantasztikus rész lett!! annyira imádom ahogy írsz:) ahol kell romantikázol, és mindig tudod mikor kell egy-egy poént belerakni:) tökéletes író vagy:)

    örülök, hogy nem mentek még tovább a csóknál:) de viszont annak is örülök, hogy nem csak ennyi volt köztük ez az egész...a telefonos dolog nagyon aranyos rész volt:D
    Tom beszólását, nagyon bírtam:D hogy majd ő ráhajt Natre ha nem jön össze valami:D azért kicsit bíztam benne, hogy majd Jackson Natnél alszik, de így jobb volt:) az is tök jó lenne, ha Sam és Nat egyszer együtt nyaralnának Venice Beachen :D nem tudom, hogy Tom hogy néz ki de biztos cukii lenne Sammal:D na bocsi elkalandoztam:P nem boronálok össze senkit senkivel:D ez a feladat azé aki írja a történetet, és persze azé aki tökéletesebbnél tökéletesebb részeket hoz:) Grat:)
    De az egészben a legjobb az volt, hogy Alex, rögtön a testvére megmentésére sietett:D jól szétverte Ryant...ez szép rész volt:) de gondolom lesz még vele elég gond... szerintem még nem írtad ki ezzel a történetből...:D kíváncsi vagyok, mit keres az anyjuk Alexnál... lehet ő hozta ki a börtönből? de majd minden kiderül a következő részekből, mert reméljük még sok-sok ilyen jó fejezetet olvashatunk:);)

    u.i: tehát még egyszer isteni rész lett!!! imádtam:) remélem megtartottam az első komii helyét:D várom a folytatást, csak így tovább:) millió pusziim, Mesiii

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó részt kaptunk megint!Imádtam.Jack és Natalie olyan édesek együtt.Rathbone Biztonsági szolgálat!...ez mekkora!!XDXD
    Úgy sajnáltam hogy Nat haza ment,de nagyon ari volt h Tom-tól is elbúcsúzott.Én is kiváncsi vok h mit keres Alex-nél az anyjuk.
    Szal nagyon várom a folytit!Szia

    VálaszTörlés
  3. Szijjaaaa!

    Ez a feji, IMÁDTAM:) Annyira aranyosak együtt:)
    Jajj és mikor Jackson felhívta és: Rathborne biztonsági szolgálat...mi vigyázzuk az álmát:D Az enyémet is vigyázhatná:D Annyira aranyos:D
    Meg Tomot is nagyon csípem:))
    Várom a folytit:))

    Puszillak!

    VálaszTörlés
  4. Szia:D
    Nagyon tetszett:P:D remélem hamar újra találkoznak:d és hogy az a taplo Ryan nem tér vissza:D bár van egy olyan sejtésem, hogy nem lesz ekkora szerencsém xD
    Jackson meg egy cuki pofa(L):D Rob mellet, nekem is ő meg peter a nagy kedveceim xD bár kellan teste mellet sem lehet elemnni egy jóleső sóhaj nélkül xD
    Nah mind1:D
    siess a folytival:D Puszi:D

    VálaszTörlés
  5. Szia Mesii!

    :$ köszönöm, hogy ennyire szereted az írásomat, ezt mindig öröm olvasni, és igen, maradtál az első helyen :D

    No... hol is kezdjem :P Először is le kell szegeznem, hogy nem vagyok tökéletes, sőt, van még hová fejlődnöm :)

    Szerintem pedig fontos, hogy egy sztoriban ott legyen a romantika, a humor na és egy kis bonyodalom, ha elszabadul velem a ló, akkor akár krimibe is átmegyek :DDD volt már rá példa :P

    Jackson és Natalie pedig még nem tartanak ott, hogy bármi más is legyen köztük, mint csók, aztán lehet én látom rosszul... de ami késik, nem múlik :) Sam pedig, hááát neki már megvan a kiszemeltem :P ezen nagyon nem is akarok változtatni :D Majd meglátjátok!

    Köszönöm a komit! Sietek a folytatással!
    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  6. Szió jessikababy15!

    örülök :)

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  7. Hali Emőke!

    No igen, látom ez a Rathbone biztonsági szolgálatos duma mindenkinek bejött :DDD Hirtelen ötlet... és állítólag az első, és spontán gondolatok a legjobbak :P Meglátjuk mi történik majd Natalieval, és az édesanyja mit is keres ott...

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  8. Szijja schmetterling!

    ^^ én is imádom őket, na és persze hogy az én álmomat is vigyázhatná egy ilyen pasi :DDD Rob is, Kellan is :P Ohh, sokat akar a szarka alapesettel állunk szemben :P Tom is jó fej, még meglátjuk mi lesz tovább...

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  9. Szia Stefi!

    Örülök, hogy tetszett a feji :) Na és hogy Ryant mikor látjuk újra, vagy látjuk-e egyáltalán ki fog derülni :P Aztán nyilatkozz, hogy szerencsésnek érzed-e magad :) Oh és igen, Kellan *nyálcseppek cseppennek* ő egy külön fogalom :P Sietek a folytival!

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés