2010. július 13., kedd

Karnyújtásnyira Tőled... - 31. fejezet

Sziasztok!

Íme a 31. fejezet :) Lenne egy kis bejelenteni valóm is ezzel egy időben. Ezen a héten elutazom nyaralni, így előreláthatólag jövő héten nem tudok frisselni. A véleményeket ennek ellenére várom, és örülnék neki, ha nem kellene csalódnom, mikor hazajövök. Jó olvasást a fejezethez :) Puszi, Angel


31. fejezet - Valami új

Ryan, állj meg! – tapostam a fékre, hogy megállítsam a kocsit, majd pár perccel később már Jay karjaiban legyek.

Nem akartam búcsú nélkül eltűnni, ahogy hamis ígéreteket sem hátrahagyni, de egyszerűen képtelen voltam csak úgy lelépni. Szorosan fontam nyaka köré a karjaimat, utoljára beszívtam jól ismert parfümjének megrészegítő illatát, s ajkaimmal felkutattam az övéit.

- Visszajövök – suttogtam, mikor végre elváltunk egymástól, és visszasiettem a kocsihoz.

- Csak pár nap, aztán mindent tisztázunk! – kiabálta még utánam.

Ryan durcás fejjel farolt ki a ház elől, de ezzel a kis akciómmal legalább annyit elértem nála, hogy a reptérig egy árva szót sem váltottunk. Igazából ez volt számomra a kritikus pillanat, hiszen általában minden az első pár mondatnál dőlt el. Meglepő módon nem erőltetett semmit, csak jótékony csöndbe burkolózva hajtott át Los Angeles útjain.

A LAX szokás szerint zsúfolásig volt emberekkel, akik akár egy hömpölygő tömeg vittek minket előre. Alig bírtam követni Ryant, aki összeszedett vonásokkal haladt előre, még egy-egy ember hangos kiabálása se billentette ki a jól felépített álarc mögül, ezzel teljesen letaglózva engem.

- Hoppá, megvagy – kapott fel egy kisfiút, aki kacagva nézett rá. – Hol hagytad a szüleid öcskös? – faggatta.

- Arra felé – mutatott az egyik irányba.

Feszülten figyeltem a tömeget, amely lassan egy emberként nyílt szét egy aggódó, harmincas éveiben járó nő előtt. Szemeiben ott volt az ijedtség, de azonnal megszűnt, amint megpillantotta Ryan karjaiban a gyermekét. Az első könnycseppek már kibuggyantak a szeméből, amint magához ölelte újra.

- Aaron, ilyet soha többé ne csinálj a mamával! – dorgálta meg. – Hogyan köszönhetném meg? – fordult Ryan felé.

- Semmivel, de szerintem egy játékautó lefoglalná – biccentett az ajándéküzlet felé mosolyogva.

Fogalmam sem volt, mikor lett Ryan ilyen. Sosem volt az a gyerek centrikus, sőt, nem is szerette a gyerekeket. Legalábbis amikor szóba került a téma, hogy szeretnék majd egy kislányt, mindig azzal védekezett, hogy ráérünk még. Újabb döbbenetemből csak egy fiatalabb nő szavai rángattak ki, aki a jegyemet kérte.

- Natalie, gyere – nógatott finoman, én meg döbbenten követtem őt.

Az út folyamán se vittük különösen túlzásba a társalgást, nem tudom mitől félt annyira… talán attól, hogyha felidegesít, kiugrom a repülőből, vagy felkötöm magam az oxigénmaszkkal. Abszurd helyzetek milliárdjai peregtek le a fejemben, némelyiket meg is mosolyogtam, de a fennálló helyzeten akkor sem változtatott.

- Zavar valami? – nézett mélyen a szemembe. – Ha feszélyez a közelségem, átülhetek máshová is – vonta meg a vállát.

- Igen? És elárulod, hogy mégis hova? – vágtam vissza durván, közben az utasokat néztem, azaz az üres helyek számát.

- Látod ott azt az arab pasast? – mutatott pár üléssel előbbre. – Na, ő biztos jobban élvezné a társaságom, mint te – fordult vissza felém.

Mintha egy vödör jeges vízzel öntöttek volna nyakon, leforrázva hallgattam, amit mond. Komolyan nem tudtam, hogy hányadán is állunk, de a meglepettségtől csak tátogtam, mint egy hal. Miután már kellőképpen kínosnak ítéltem meg a helyzetet, inkább a felhőket kezdtem bámulni.

Az út hátralévő részében még annyit sem szóltunk egymáshoz, mint eddig. Az agyam leblokkolt, már mínusz alfában voltam, amikor megéreztem Ryan kutakodó kezét a derekamnál. Készen álltam rá, hogy egy jól irányzott mozdulattal leütöm, de megint tévedtem vele kapcsolatban.

- A füleden ülsz szépségem? A biztonsági övet be kell csatolni – mosolyodott el gúnyosan.

Bele se mertem gondolni, mi lett volna, ha megütöm. Hirtelen elöntötte az arcomat a pír – legalábbis azt éreztem –, és égető szükségét éreztem, hogy mondjak valamit, azonban erre egészen a szállodáig még lehetőségem sem volt…


Az első nap javarészt azzal telt, hogy elfoglaltuk a hotelszobáinkat – megjegyzem, szerencsére két külön hotelszobát kaptunk – és Ryan amúgy is egyfolytában telefonálgatott. Egészen más embernek tűnt, mint nem is olyan régen. Összeszedett, magabiztos, egy teljesen más ember.

- Délután máris lesz egy megbeszélés – lépett mellém. – Nem kell kiöltöznöd, nem bálba megyünk majd – mosolyodott el a mai nap folyamán sokadjára. – Bár nem hiszem, hogy nekem kellene tanácsokat adnom.

- Igazad lehet – bólintottam beleegyezően.

- Nos, akkor hagylak kipakolni – indult az ajtó felé. – Igaz, nem valami királyi lakosztály, de a célnak megfelel – járatta a tekintetét a szobán, majd pillantása visszasiklott rám. – Később benézek.

Mikor végleg egyedül maradtam, először a George által adott mappákat néztem át, nekem is tisztában kellett lennem a helyzettel. Mint számomra is kiderült, a Delmonico's étteremben volt a megbeszélés, amely igen impozáns helynek bizonyult, legalábbis a netes kutatásaim alapján.

Ezúttal is megbizonyosodhattam róla, hogy nem kis fába vágtuk a fejszénket. A tét az volt, hogy a mi cégünkkel az élen az Univision is belépjen az üzleti köreinkbe, amelyben a mostani kapcsolataink fognak majd segíteni remélhetőleg. Az anyag teljesen elfeledtette velem, hogy lassan készülődnöm se ártana.

Percekig álltam tanácstalanul a bőröndöm felett, míg végül a fekete nadrágkosztümöm mellett döntöttem. Mégsem mehet akárhogyan egy ilyen fontos megbeszélésre az ember. Sietős mozdulatokkal szabadultam meg a felsőmtől és a nadrágomtól, amikor az ajtó váratlanul kinyílt.

- A francba, ne haragudj – fordult el azonnal Ryan. – Tudom, hogy kopognom kellett volna, még egyszer bocs – szabadkozott.

- Oké, semmi baj – ültem le az ágyra. – Miért volt ilyen sietős? – érdeklődtem, közben pedig felnyaláboltam magamra a nadrágot és a fekete csipketopot. – Megfordulhatsz, amúgy is láttál már ennél lengébben is – bukott ki belőlem.

- Csak szólni akartam, hogy rendeltem taxit, szóval egy negyed óra múlva indulhatunk, ha gondolod – de a következő percben már mögöttem állt, hogy felsegítse a blézeremet. – Csodásan festesz – suttogta a nyakamba olyan érzékien, hogy az egész testem libabőrös lett a vallomásától.

- Ez kedves tőled – motyogtam, ahogy felé fordultam. – Te sem panaszkodhatsz – konstatáltam a végeredményt. – Felőlem pedig indulhatunk, csak még összeszedem az aktákat – böktem az ágyon lévő iratok felé.

Kérés nélkül hagyott magamra az üres szobában. Kellett pár perc, amíg az agyam felfogta az eseményeket, de még így is megdöbbentő volt a felismerés, miszerint még ennyi idő elteltével is hatással volt rám. Igyekeztem összeszedni a maradék józan eszem, majd az aktákat a táskámba gyűrve léptem ki az ajtón.

A hal felé indultam, ahol pár perces várakozás után Ryan is megjelent. Odaadta a szobáink kulcsát a recepción, majd rutinosan indult a kijárat felé, hogy ezúttal a taxit kerítse elő. Idegesen topogtam a nyomában, ő pedig előzékenyen kinyitotta nekem az ajtót és bediktálta a címet.

- Ne idegeskedj, biztos minden rendben lesz – nyugtatott, amikor meglátta folyton dobogó lábaimat. – Voltál már ilyen megbeszéléseken, nem?

Hát persze… egyik nap még otthon ültem, a következő pillanatban pedig már a világ bármely pontján lehettem egy munkamegbeszélésen. Soha életemben nem csináltam még ilyesmit, még most sem igazán értettem, hogy George miért rám bízta ezt a nagyszabású feladatot.

- Persze, egy tucatnyin – füllentettem.

Ezek után jobbnak láttam csendben meghúzni magam, és csak akkor válaszolni, ha kérdeztek. Naná, hogy ez az állapot nem volt sokáig fenntartható, ugyanis nemsokára megérkeztünk az étterem elé, amely pontosan ugyanolyan méltóságteljes megjelenést sugárzott, mint alig pár órája a laptop képernyőjén a fénykép.

- Hmm, jó ízlésre vall a hely – állapította meg a nyilvánvalót Ryan, miközben kifizette a taxit. – Nem lesz egy olcsó mulatság George-nak – azzal átkarolt és beléptünk az étterembe.

- Segíthetek valamiben? – indult el felénk a pincér. – Van már foglalásuk?

- Igen, Ryan Thompson névre foglaltunk asztalt – hadarta az információkat, a férfi pedig egy széles asztalhoz vezetett minket.

A hely nagyon lenyűgöző volt, az asztalunk egy hatalmas korabeli partiról készült pillanatkép mellett volt. A pincér kihozta az itallapokat, így amíg az ügyfeleink megérkeztek, gondosan elmerültem a kínálatban. A figyelmem azonban mégsem kerülte el Ryan bambán vigyorgó képe, amely nagyon idegesített.

- Tetszik valami? – dörrentem rá, mire válaszképpen hozzám dörgölte a lábát.

A válasza helyetti cselekvés nagyon megijesztett, azt se tudtam, hogy mi lenne a helyes lépés. Kedvem lett volna felpattanni, és elfutni, de az események beindultak, az üzletfeleink is megjelentek…


A Delmonico's kívülről:



Az asztal:

12 megjegyzés:

  1. Szia, Angel! :)

    Uhh, csak pislogok itt össze-vissza... Hirtelen fel sem fogtam, hogy mi van. :D
    Ilyen hamar vége? :(

    Kedvenc részem az volt, amikor Natalie azon tanakodott, hogy megüsse-e xD :D Az haláli volt :D

    Nos, a fejit imádtam, csak mint már említettem, rövid volt! :D

    Epekedve várom a következőt, neked pedig nagyon-nagyon jó nyaralást kívánok! :P

    Puszillak :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Angel!
    Néha szeretem, hogy ilyen rövidek a fejezetek, mert akkor, amikor összesen 10 percem van a gép előtt pár nap alatt, akkor mindig belefér, hogy elolvassam itt az új fejezetet. :D Viszont amikor meg van időm, csak olvasnám tovább.. :)
    Szóval. Remélem Ryan elég gyorsan meghúzza magát, mert ennek így nem lesz jó vége, a zsigereimben érzem.. :D Igazán remélem - biztos, ami biztos -, hogy nem maradnak túl sokáig, és Nat megint Jay karjaiban landolhat.. :) (Vagy utána is mehetne, de ha jól rémlik, ő se tudja pontosan, hogy Nat hova tűnt.. Ami jut eszembe elég gáz, mert honnan tudja, hogy munka-ügyben utazott el? :D)
    Remélem az ügyfelek pedig kínaiak lesznek, és viccesen fognak beszélni, az tetszene... xD
    Nem tudom meddig nyaralsz, de szerintem egyik olvasód sem utálna meg, ha azután rögtön frisselnél, mikor hazaértél.. Kedd ide vagy oda.. Csak mert mi ilyen élvhajhász függők vagyunk... :DDD
    És persze jó nyaralást, pihend ki magad, és bulizz sokat! :)
    Puszi, rami

    VálaszTörlés
  3. Szia

    Ez érdekes volt. Várom mire készülhet Ryan. De bármire is, nagyon remélem nem megy az üzlet rovására. Várom a kövit és jó utat!

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Nyáhá. :D Most megérkeztem. xD :D
    No, végigolvastam, tetszett, de azért hiányzik Jay ;;) :D
    Picit rövid lett, de nem gond. :D áá és haláli volt ebben a fejezetben Natalie, főleg mikor filózott, hogy megüsse-e vagy ne Ryant. :D xD

    Várom a folytit!
    Siess vele, és jó nyaralást! :D ♥

    puszi, Evelyn :) ♥

    VálaszTörlés
  5. Szia Baby Angel!
    Eddig nem igazán komenteltem, de most már tényleg írok neked;)
    Ez a fejeze...hűűhha! Annyira hiányzik nekem Jay...ő a kedvencem ugyanis:)
    Natalie karaktere nagyon szimpi, remélem, boldog lesz Jacksonnal:D
    Siess a folytatással!
    Puszi Mazsolä

    U.i.: Ha van időd, nézz be hozzám: petbaby02.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Szia Angel!
    Na ezt is elolvastam..most jutottam el eddig(=
    Hát..na Natalie-nek mozgalmas az élete..nem épp jó értelembe...
    Na most nehogymár bedőljön Ryan-nak,mert én behalok..ott van Jay..jó jó egyedül van New York-ba meg minden..de akkor is...remélem nem csinál semmi olyat amit később megbánna(=

    Nagyon tetszik ez a töris is(=

    siess a kövivel

    pusszancs

    Wyyy(=

    VálaszTörlés
  7. Szia Nilla!

    Sajnálom, ha úgy tűnhetett, hogy túl gyorsan vége lett a fejinek :( de azért örülök, hogy néha sikerült megnevettetni Téged :D

    Hát igen... Natalie számtalanszor megfontolta a lehetőségét, hogy harcképtelenné teszi Ryant, aztán láthatod mi lett a vége :D

    A jókívánságokat pedig köszönöm, überkirály volt a múlthetem :P ^^ A folytatás holnap érkezik!

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  8. Szia rami!

    No igen... a fejezetek rövidségét néha bizony én is áldom :D Ryan viselkedéséről pedig egyenlőre nem tudok nyilatkozni XD meglátjuk, hogy fog-e visszavonulót fújni, vagy egyszerűen csak hozza a formáját :P *sejtelmes fejet vág*

    Nos Jay... szegény tényleg nem tud sok részletet, vagy egyszerűen csak nem látsz még bele a részletekbe, ami hamarosan megváltozik, ezt megígérem :) Szóval egy cseppet se aggódj, holnap jön a fejezet és pár dologra ismét sor kerül :D

    A nyaralás szuper volt, köszönöm a jókívánságokat ^^

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  9. Szia Vehpotse!

    Ryan barátunknak megvannak a maga tervei, az persze más kérdés, hogy ez megegyezik-e majd Natalie terveivel :D Mindenre fény derül előbb-utóbb :)

    Köszönöm a jókívánságokat, szuperül telt ez az 1 hét, remélem Te is jól érezted magad ^^

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  10. Szia Evelyn!

    Köszönöm :D Sejtettem, hogy tetszeni fog, ahogy Natalie tanakodik, de azért igyekezett nem leégetni magát XD A fejezet tény és való, hogy rövid volt, de igyekszem a következőt kicsit hosszabbra megírni :)

    A nyaralás szuper volt, köszönöm a jókívánságodat, holnap pedig érkezik a folytatás :)

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  11. Szia Mazsolä!

    Örülök, hogy rávetted magad az írásra ^^ Igazán jól esik, hogy van, aki tényleg szereti Jay-t és magát a karakterét :D Szóval köszönöm, hogy megosztottad ezt velem :) És hogy hogyan tovább? Holnap kiderül!

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  12. Szia Wyyy!

    Öröm olvasni, hogy a Londoni alkony után ez is épp olyan érdekes történet számodra ^^ Kérdésedre sajnos nem tudok választ adni, miszerint Natalie kinek is fog bedőlni és kinek nem, de ígérem, igyekszem mozgalmassá tenni a sztorit továbbra is! :)

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés