2010. április 20., kedd

Karnyújtásnyira Tőled... - 20. fejezet

Sziasztok!

Meghoztam a 20. fejit! Lássuk hogyan is folytatódik az éjszaka... Tudom, hogy utálni fogtok, előre is bocsika érte *ártatlanul pislog* Jó olvasást! Puszi, Angel


20. fejezet - Kapaszkodó

Rá kellett jönnöm, hogy az életem kezd helyre állni, és lassacskán minden újra a régi lesz. Az anyámnak sem késő talán, hogy tiszta lappal induljon, és azt hiszem, nekem is kijár a boldogság. Ilyen gondolatokkal a fejemben szeltük át Los Angelest, én pedig észre sem vettem, hogy mikor érkeztünk meg Jay házához.

- Gyere Natalie, megjöttünk – hallottam meg a hangját, és elfogadva a kezét szálltam ki a kocsiból.

A sofőr szó nélkül hagyott minket magunkra, mi pedig magabiztosan indultunk el a hatalmas ház felé. Már kívülről is impozáns épület volt, abba pedig belegondolni se mertem, hogy belül mennyi mindent rejtegethet. Hirtelen a gyomrom liftezni kezdett, mintha milliónyi kis pillangó verdesett volna bennem.

Egy pillanatra megtorpantam, de Jay egy szelíd mosollyal az arcán felém fordult, és abban a percben minden kétségem elmúlt. Jó házigazdaként vezetett körbe a házban, egyetlen négyzetcentimétert sem kihagyva. Sorra vettük a konyhát, a nappalit, a hatalmas teraszt, aztán pedig az emeletet céloztuk meg.

- És itt vannak a vendégszobák, ha esetleg valamelyik haver nálam alszik – nyitott be az egyik ajtón, majd ugyanolyan gyorsan vitt is a következőhöz. – Itt pedig próbálni szoktunk a fiúkkal – tárt szélesre egy újabb ajtót.

- Oh, mindig kíváncsi voltam az ilyesmire – lelkesedtem fel, és megbabonázva figyeltem meg a milliónyi apró részletet, hangszert, kottákat.

- Látom, szereted a zenét – mosolyodott el, és az ajtófélfának dőlt.

Valóban nem állt távol az igazságtól. Kiskoromtól kezdve fogékony voltam mindenre, ami a zenével és a rajzolással volt kapcsolatban. Rengeteget jártunk hangversenyekre, koncertekre… Aztán ez idővel egyre inkább elmaradt az életemből, és mostanra csak a rajzolás maradt.

- Van még mit mutatni – zökkentett ki a mélázásomból. – Menjünk, aztán ígérem, hogy játszok neked valamit – kacsintott, én pedig kislány módjára rohantam hozzá, hogy egymásba kapaszkodva fedezzem fel vele ezt az új világot.

Elidőztem egy-egy családi fotónál, ő pedig lelkesen mesélt a gyerekkori csínyekről. Az viszont már számomra is meglepő volt, amikor megtudtam, hogy folyamatosan költöztek egyik városból a másikba. Így szinte a világ összes országában megfordult már, mint megtudtam.

- Ez pedig itt a… – torpant meg, és láttam, hogy ő maga is zavarba jött.

- A hálószobád gondolom – kuncogtam, majd átvéve az irányítást, benyitottam.

Semmiben sem tért el az eddig általam látott hálószobáktól, volt benne szekrény, egy hatalmas ágy, egy bőrkanapé a szoba egyik sarkában a tévétől nem messze, és egy erkély ablak is. A falak kék színben pompáztak, de itt egyetlen fénykép sem volt felakasztva.

- A legjobbat még nem is láttad – húzott az erkély felé, és amint szélesre tárta előttem a szárnyas ajtókat, még a lélegzetem is elakadt.

Egész Los Angelest látni lehetett, ahogy apró fényekben úszik. A távolban magasra törő épületegyüttesek sorakoztak, de ugyanakkor innen nézve mégis annyira apró volt minden. Az idő kezdett egyre hűvösebb lenni, emiatt kissé megremegtem, Jay pedig szorosan magához ölelt.

- Fázol? – hajolt közelebb, minek hatására újabb remegéshullám futott át a testemen, persze ez egész másféle volt.

- Egy kicsit – dőltem neki, hiszen tudtam, hogy biztonságban vagyok.

Meglepő nyugodtság telepedett rám, és mindez pusztán csak azért, mert magam mellett tudtam Jayt is. Egy darabig még csendben figyeltük a várost, összekulcsolt ujjakkal, aztán beljebb mentünk, és a kanapéra ülve folytattuk az előbb elkezdett beszélgetést.

- Szóval mindent tudsz rólam, egy nyitott könyv vagyok előtted – dőlt el egy kissé, szemeivel pedig mindvégig az én tekintetem fürkészte. – Te jössz, mesélj magadról Natalie.

Tudtam, hogy nemsokára eljön majd ez a pillanat, amikor már nem titkolhatok el előle semmit. Sosem szerettem ezeket a pillanatokat, talán azért is, mert az én életem nem volt éppen fenékig tejfel. Nem mesélhettem boldog, gondtalan gyerekkorról, de még csak felszabadult diákévekről sem.

Ezt a részt legszívesebben kihagytam volna az ismerkedésből, de érthető okokból nem tehettem. Ryan előtt sem nyíltam meg egykönnyen, és pontosan ezért az okból nem voltak igazán barátaim sem. Az életemben a két biztos pont mindig is a bátyám, Alex és a legjobb barátnőm, Sam voltak.

- Nem tudom, hogy a bátyám mennyit mesélt el neked – kezdtem bele akadozva –, de az én életem nem éppen olyan, mint a többségé.

- Semmi baj, egyébként semmi olyat nem mondott – adott kitérő választ.

Érthető volt, hogy kíváncsi volt rám, hiszen mindeddig nem avattam be az életembe mélyebben. Jól végiggondolva csak annyit tudott rólam, hogy a bátyámmal élek, van egy vadbarom exem, és hogy imádok rajzolni. Én pedig szinte az egész életét ismertem…

- A szüleim elváltak már egy ideje, mint azt ma tapasztaltad is. Az apám sosem tudta kimutatni a szeretetét, azaz egy módon mégis… veréssel. Nem az a tipikus apa volt, aki megdicsért, ha jó jegyet vittem haza. Az apám alkoholista volt.

Amint kimondtam, minden újra megelevenedett előttem. A torkomba felkúszott egy csomó, és folyamatosan csak fuldokoltam tőle, de meséltem. Mesélnem kellett. Azt akartam, hogy ne legyen titkunk egymás előtt, hogy ismerjen engem, a lecsupaszított Nataliet, és ne azt a lányt, akit a világnak mutatok.

- Ha nehezedre esik róla beszélni, nem kell – húzódott közelebb, de én csak nemet intettem a fejemmel, és folytattam.

- A bátyám volt az, aki világ életében vigyázott rám, és ha kellett, megvédett apámtól. Anya nem volt képes erre, és a mai napig kiszolgáltatottként élt. Ma te magad is láthattad, hogy mivé lett – itt vettem egy mély levegőt, mert nehezemre esett visszatartani a kibuggyanó könnycseppeket – egy ronccsá, aki képtelen önálló, és legfőképpen ésszerű döntéseket hozni.

- De ezt nem értem, nem próbáltatok segíteni rajta?

- Oh, dehogynem. Számtalanszor próbáltuk meg elhozni a házból, vagy Philipet távol tartani tőle, de nem sok sikerrel. Anya végül mindig visszafogadta, és csak azt hajtogatta, hogy megváltozik, egyszer biztosan megváltozik.

- Értem már, hogy miért jöttél el Ryantől – tette hozzá halkan. – Nem akartad azt a sorsot magadénak, amit az anyád is választott, igaz?

Szinte félelmetes volt, hogy ennyire a vesémbe látott. Mondhatni alig ismertük egymást, de tisztában volt vele – legalábbis mostanra biztosan –, hogy mit miért is teszek. A szemeiben pedig egyáltalán nem a megvetést, vagy a sajnálatot véltem felfedezni, inkább valami merőben újat… hogy védeni akart engem.

- Nem – hangzott a velős válaszom. – Megijedtem, hogy talán nekem is ez a jövő jutott, ami az anyámnak, de aztán jöttél Te…

Ezen csak sejtelmesen elmosolyodott, és váratlan gyorsasággal áthidalva a köztünk lévő távolságot, gyengéden megcsókolt. Nyelve az enyémmel járt lassú táncot, míg a keze lassan siklott a csípőmre. Egy percre sem váltunk el egymástól, miközben ő finoman hanyatt döntött.

Mikor ajkai elszakadtak az enyémektől, a nyakamat célozta meg, azután pedig a kulcscsontomat. A vér sebes, izzó lávaként áramlott szét az ereimben, és önmagamat is meglepve adtam át teljes valómat neki. Mindazonáltal cseppet sem éreztem magam kiszolgáltatottnak, egyszerűen csak újra éltem.

El akartam merülni ebben az új, csodás érzésben. Magamba szívtam az illatát, amíg ő a vállaimat csókolta, és közben lehámozta rólam a felsőmet. Persze én sem voltam rest, kapkodva próbáltam megszabadítani az ingjétől, eleinte kevés sikerrel.

Olyan erejű vágy tombolt mindkettőnkben, hogy még a Richter skála is kiakadt volna, ebben teljesen biztos voltam. Kezdtem megijedni ettől az újonnan jött érzéstől, és akár mennyire is küzdöttem ellene, az agyam automatikusan blokkolt minden nyugtató gondolatot.

Talán ő is megérezte ezt, mivel újra átváltott óvatoskodó stílusba. Az ajkaimnál időzött, ezzel biztosítva, hogy semmit sem akart elkapkodni. Kezeim a nyaka köré fontam, úgy vontam magamhoz egyre közelebb és közelebb, miközben éreztem, hogy én lettem követelőző.

- Várj egy percet – suttogta zihálva, majd meglepetésemre eltűnt a szobából.

Fogalmam sem volt, hogy hova mehetett, de így maradt egy kis időm lehiggadni, és ezzel együtt sajnos gondolkozni is. Ezek az érzések, amelyek minden érzékemet megtöltötték, teljesen elvették a maradék eszemet is. Mintha hirtelen minden világossá vált volna előttem.

Felpattantam, majd egy papír és ceruza után kezdtem kutatni. Szerencsére nem kellett sokáig kutatnom, a fiók aljában mindkettőt megtaláltam. Kapkodva írtam egy üzenetet neki, és bár tudtam, hogy nem etikus, amit most művelek, mégis meg kellett tennem.

Tudtam – legalábbis bíztam benne –, ha igazán szeret engem, megérti miért is tettem azt, amit. Sietős léptekkel hagytam magam mögött a házát, és nem hagytam semmit sem magamból, csak egy üzenetet az asztalon...

„Bocsáss meg, de nem vagyok rá képes…”

10 megjegyzés:

  1. Szia

    Persze ez is tök jó lett, de miért így kellett befejezni????? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ És most várhatok egy hetet a folytatással? Ez nem ér. :P
    Csak kibírom valahogy. :D
    Azért örülök, hogy Natalie végre megnyílt Jay elött.
    Nagyon várom a folytatást. :D

    Vehpotse

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    De jó, végre igazán kezd alakulni közöttük a dolog. Mármint kezd bensőségessé válni, főleg így hogy Natalie is így megnyílt.
    Jay pedig egy lovag, hogy felajánlotta , hogy Nat aludjon nála:D
    A függővég pedig.. nem is Te lennél:D
    Bár én nem a szexre várok, hanem hogy végre egymásra találjanak. Mármint, hogy összejöjjenek.
    Ennek nem feltétlen kelléke a szex:)
    Bár attól a látványtól, ahogy leírtad, én is eldobtam volna az alsót:))
    A befejezés pedig igazán "angeles" lett:D
    Mondjuk sejtettem, hogy még nem jött el a pillanat, de arra nem számítottam, hogy Nat meglép.
    De majd a következő fejiből biztos minden kiderül.
    Csak siess vele, mert erre nagyon kíváncsi vagyok:)
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Mint már a chatben is említettem, "örülök", hogy nem történt semmi, sőt, inkább afelé húzódott a történet, amerre reméltem, hogy fog. Natnek sok mondanivalója volt, nem volt fényes gyerekkora, és szerintem jó, hogy ezt Jackson is megtudta, nincs mit rejtegetnie, ésatöbbijódolog.
    Édes volt az a rész ameddig eljutottak a hálóig, a gyerekkori történetek, a képek, stb. :)
    Egyébként szerintem így a vége, a lehető legjobb. Mármint annak ellenére, hogy Nat elment, nem érzem, hogy távolodtak volna egymástól, sőt, ez még több érzelmet ad a kapcsolatuknak.. :)
    Jah, és remélem az estét hamarosan folytatják/bepótolják :D
    puszi, rami

    VálaszTörlés
  4. Sziia:)

    Hááát hol is kezdjem... :D
    lényegében örülök neki, hogy nem történt semmi, de azért mégse... főleg mikor írtad, hogy elkezdtek csókolózni, na mondom végre megtörténik :D
    tudom most értelmesen mindent leírtam ezzel az egy mondattal xD
    de viszont, elismerésem... fantasztikus rész lett... csak arra lennék kíváncsi hogy Jay hova ment :Á
    de remélem megtudjuk...
    de szegényt azért sajnálom... mert két lehetőség van...
    1: vagy tudta, hogy még nem helyes és lelépett, vagy átment egy külön szobába...
    2: esetleg háát dolgokért ment :D amit nem hiszek, mert az ő szobájában voltak tehát na...
    magyarul inkább az első lehetőségben hiszek...
    elment lenyugodni, hogy Nat is megnyugodjon...
    vagy majd inkább azt mondom, hogy kiderül a folytatásból :D
    de azért az üzenet, amit Nat írt, olyan furcsa volt... hogy majdnem lefeküdtek, és csak ennyit kap Jackson... :D de betudom annak, hogy sietett... :D
    nagyon-nagyon ügyes vagy!! várom a folytatást:)
    csak így tovább!!! tökéletes rész lett ;)
    (de azért zárójelben megjegyzem, hogy haragszom rád, és gonosz vagy:D)
    millió puszii, Mesii

    VálaszTörlés
  5. Ááááááá!

    Angel ez nem volt szép tőled,így befejezni!?
    Szuper feji lett.
    Jack tök rendi és nagyon jó h Nat így kitárulkozott előtte.
    Hát az tuti h nem lehetett könnyű gyerekkora,és sajna tom h milyen lehetett neki.Az én apukám is átélt egy ilyen periódust sajna,amikor nagyon ivott,és nem volt mellette könnyű az élet,sőt pokol volt.De hála Buddhának kilábalt belőle.
    Az jó h mindig ott volt neki Alex és mellette állt,megvédte őt.Nekem is ott volt a bátyám!
    Barbara meg egyszerűen buta volt belátni h tudna változtatni az életén,így kerülhetett Philip hatása alá is,neki is mindig megbocsátott,de nem változott semmi.

    Hát ez az üzi a végén picit furi lett.Azok után h ők majdnem...
    De hát érthető h még picit össze van talán zavarodva Nat.Vagy nem?
    Jack meg sztem lehet h a hangszeréért ment h játsszon vmit Nat-nek ahogy ígérte.
    Erre a csajszi meg lelép,hát majd a kövi részből kiderűl h miért!

    Nagyon várom már és bocsi h a magánéletemmel traktáltalak benneteket.1000x sorry!!!

    VálaszTörlés
  6. Szia Vehpotse!

    :DDD Előre is bocsik a kínkeserves 1 hétért, és azt hiszem, most sem tettem jobbá a helyzeted a következő fejezettel... :) Igen, mindenképpen ideje volt, hogy Jay megismerje Natalie múltját :)

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  7. Szia Doroti!

    Na ja :P Sikerült Angeles véget kialakítanom, és ez most sem lesz másképp! Abban pedig igazad van, hogy a szex nem éppen kelléke a kapcsolatnak :D Vagyis nem a legfontosabb :) Azt hiszem, kicsit még várnod kell a nagy összejövetellel :)

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  8. Szia rami!

    Igen, említetted, és nagyon örültem neki! Ugyanis nem számítottam rá, hogy díjazni fogjátok ezt a fajta befejezést! Viszont! :D Ha eddig nem haltam meg, akkor tuti most fogok, mert az utolsó mondataid igencsak megcáfolom a következő fejezettel...

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  9. Szia Mesii!

    Ilyen ez a popszakma, megkaptam már párszor, hogy gonosz vagyok :DD De elnézem, mert úgysem gondolod komolyan :P remélem!

    Szóval a feji... Örülök, hogy nem okoztam csalódást a kis függővégemmel :) Azt pedig, hogy Jay miért tűnt el, a fejiből megtudhatod :D

    Natalie érzései, gondolatai... áh, bonyolult :D De mindenre fény fog derülni, megígérem!

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés
  10. Szia Emőke!

    :D Tudom na! Kegyetlen kisördög vagyok :P Szóval... sajnálom, hogy ezeket a dolgokat neked elsőkézből kellett tapasztalnod :( Így gondolom együttérzel Natalieval maximálisan.

    Az üzenet valóban furának tűnhetett, de lesz rá magyarázat tényleg! A tipped pedig! Nahát, a fejembe látsz? :P A fejiből úgyis kiderül, tényleg a gitárért ment :)

    A traktálással semmi gond, máskor is szívesen veszem, szeretem a kommentjeid olvasgatni :) Szóval akár jöhet e-mailben is :D Ha ugyan a mai fejit túlélem :DDD

    Puszillak, Angel

    VálaszTörlés